Sabtu, 27 Disember 2008

mari menjadi jahat

memandangkan abang aku telah mengajar kamu semua menjadi baik, eloklah kiranya aku mengajar kamu semua menjadi jahat pula. dan kamu pilihlah sendiri.

ok tarik nafas panjang dan mari mulakan..

....................

#1
jika anda tinggal di rumah tinggi seperti kondominium, anda boleh cuba melepaskan seekor anjing di dalam lif dan kemudian tutup lif itu dan biarkan lif itu bergerak ke ground flour. jikalau mahu menjadi lebih jahat, rakamlah situasi lif itu terbuka nanti dan upload rakaman anda di youtube.

#2
katakan kawan anda sedang memandu kereta dan anda berada di tepi beliau. apabila sampai di satu selekoh dan kawan anda sedang membelok dgn laju, anda tanpa segan silu menarik handbrake dengan kuat nescaya kereta itu akan drift dan berpusing 2,3 kali. kalau nasib baik, kamu berdua boleh mati di rempuh kenderaan lain.

#3
banyak duit baru2 ini? anda boleh cari peminta sedekah di tepi jalan. ajak beliau makan di kedai berhampiran. mesti dia gembira. suruh peminta sedekah itu tambah nasik dan lauk. apabila anda sudah makan, dengan selamba anda berkata "kau bayar sendiri la miskin!!"

#4
ambil sebatang kayu, dan berjalan ke arah kawan dengan perlahan2. ready untuk menghayun kayu tersebut ke kepala kawan anda. apabila kawan anda terkejut dan bersedia untuk lari, pukul perut beliau sehingga mati. selepas beliau mati, anda boleh pijak kepala beliau dan curi duit beliau.

#5
jika anda pergi ke tempat kenduri, ketika anda sedang mengambil makanan, anda bolehlah batuk dan sengaja mengeluarkan kahak atau hingus dan jatuhkan ke dalam makanan yang disediakan.

#6
pelihara seekor lipan. apabila cukup matang, anda boleh cuba melepaskan lipan itu di kaki orang gaji anda ketika beliau sedang mencuci pinggan. selepas itu, pukul ekor lipan itu supaya ia mengigit.

#7
lepaskan seekor ular tedung di dalam helmet kawan anda dan ajak beliau bersiar-siar menaiki motosikal.

#8
telefon kawan2 anda bertanya bila ibubapa beliau hendak meninggal dunia.

2 ulasan:

durian! berkata...

naka jugok teh..
hahaha
tapi ilmu dan kebijaksanaan lebih penting teh..
hahaha

||ina dinzly|| berkata...

ekau gilo ko