Jumaat, 5 Disember 2008

cinta

ada org ckp cinta tu buta..yang aku tau cinta mmg xde mata..cinta ni ape??
nape aku tulis pasal cinta??
maybe sebab aku pun seorang pencinta wanita dalam dunia..
cinta mmg banyak pengorbanan..bukan nak jiwang tapi kenyataan..
cinta banyak guna wang..cinta banyak maksiat..cinta banyak habis mase..
cinta menyakitkan time gaduh tapi best time baik2..
aku pun pelik nape rase cinta timbul bila kita da besar mcm ni..
kan ku serahkan segala kepadamu (lirik lagu senyuman ragamu)
bila bercinta kena serah sume ke??
kalau mcm tu, mesti aku xde moto gi kelas sebab da 'serahkan' kat awek aku..
mesti aku xde duit nak gi makan nasik cowboy sbb da 'serahkan' sume kat awek aku..
ahh,cinta mmg indah..
tapi berhati2 dgn cinta..
nanti jadi cinta 3 segi mcm lagu saleem..
ada apa dgn cinta??
ada engkau la sebab mak kau cintakan bapak kau..
kalau x mesti kau dah x de..
haaa...tu la kebaikan cinta aku rase..
bila ada cinta, ada kau, kau bace blog aku, aku suke..
thanks cinta..

1 ulasan:

nIQ berkata...

haha...lawak la post mu ni teh..
bt ak gelak time ujn2 ni..
cinta mmg bta n blh mbutakan..
ye dop??

ak tujukan smtg utk mu..

klu d tny ttg cta
mcm2 lah jwpnnya
ad cta y bawa ceria
ad cta y sgup merana
sgup bkorban apa sj
hilang kwan hlg kluarga
lbh bek cta pd y ESA..

so...kte ENJOY!!!

hehe...
adios