Sabtu, 10 Januari 2009

SELAMAT TAHUN BARU

sebenarnya xde la baru sgt pon.. tahun dah buruk aku rasa.. cuma aku je ketinggalan.. tapi xpe, aku rasa sempena bulan 1 ni, aku masih boleh menyambut tahun baru.

apa yang baru sempena tahun baru?

setiap kali tahun baru orang pasang azam baru.. termasuk la aku sendiri.. macam2 azam aku pasang..

mula2 aku janji nak benti isap rokok. tapi aku rasa mcm mustahil je.. so aku cuba kurangkan je.. dari rokok dunhill aku tukar pall mall menthol.. abang aku yang ajar dulu.. budget2 bleh kurangkan la sebab rokok tu x best sgt.. tapi bila dah lame ngan rokok tu, aku rasa mcm ade keserasian antara kami..haih, xleh nak kurangkan jugak rupanya..

pastu aku janji xnak jamming.. sbb setiap kali jamm kat studio uitm aku dapat jamm 4-5 jam.. itu membazir masa, aku tau... tapi suara drum memanggil2 namaku supaya datang mengetuknya.. aku nekad xnak jamm.. tapi bila dtg je dungun awal2 sem, membe ajak jamm kat studio dungun, siap nak blanje.. so aku rasa rugi je kalau x main sama. ces..

pastu aku da xnak lepak2 minum2 mcm sem2 lepas.. dulu setiap hari 2-3 kali aku gi minum2 kat kedai.. azam yang ni aku dah dapat ubah sket.. aku dah x lepak kerap sgt.. lagipun rumah sewa aku skarang ni da ade streamyx.. hahaharam btol.. sama je la kalau x lepak pon aku main tenet gak.. x ke membazir masa?? xpe, skurang2nya aku bleh wat assignment kat umah je..

tu jela azam aku dari dulu sampai skarang.. aku rasa kalau azam ni seorang manusia, mesti dia x berguna.. sebab azam aku selalu x berguna..

selamat tahun baru...

Tiada ulasan: