Isnin, 12 Januari 2009

kecewa

setiap hari aku bangun pagi pada tahun 2009.
lepas solat subuh aku membuat air nescafe dan lepak depan pc.
walaupun aku tau yang aku tak tau nak buat apa depan pc.
aku tgk blog aku dan tiada sebarang komen.
memang aku dah agak dah.haih..
so aku pun mula mengkaji kenapa tiada orang komen.
mungkinkah aku ini tidak hensem??ohhh sama sekali tidak.
mungkin entri aku xbest??
atau aku tidak famous spt sue anna joe atau anak mat nor yang mana blog mereka - setiap entri memperoleh komen sehingga 1 juta..
dan selepas membuat perhitungan yang agak lama aku mengecapi satu jawapan.
aku tidak ramai kawan..kawan yang menceburkan bidang dalam blogging.
atau kawan aku sekadar baca dan tinggalkan blog ini tanpa sebarang komen.
mari kita lihat berapa komen yang aku peroleh untuk tajuk KECEWA..
yaaa...kita memperoleh 0 ulasan..damn!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hi pokteh..
ciannyer xder comment..
its ok..
let me be the first to comment u ok..
ahaks..
btw,thanx ya coz tolong maser mlm agm tuh..
sgt menghargai kerjasama korang..
bkan snang nak dpt kerjasama mcm tuh drpd korang aite..
so i appreciate it very much..
=)

Unknown berkata...

haha akhirnya ade jugak yang komen..bukan ape,pok teh nak testing je..blogging ni rupanya susah nak femes..bila dah ada nama dlm blogging ni,tulis pape pon tapi komen berjuta juta..hehe kalau x femes tulis pape pon mesti xde orang bace n komen..hehe

Muhammad Rafiq Hasrudin berkata...

nak komen jugak lah.
okeh. dah komen.

cekla berkata...

komen saya..
yang no komen...

ayienz berkata...

helo... ni nk tmbh jugak coment..
hehehe..