Sabtu, 18 April 2009

Aku sudah mempunyai pengikut

hahaha the only one pengikut aku sekarang ialah SITI MAZLINA MAT ZAIN.
dia classmate aku dari darjah 2 sampai darjah 6..
oleh kerana dia telah menjadi pengikut aku sekarang, biar aku terangkan sedikit yang aku tau mengenai beliau.

AL-KISAH, BELIAU :-

-seorang perempuan.
-dipanggil dengan nama McNa.
-seorang pengawas semasa sekolah rendah
-pernah bergaduh ngan aku mase darjah 6 rasenya. sebab aku bergurau sepak kaki beliau dan aku TERsepak dgn kuat dan beliau menangis.
-ialah best student time aku skolah rendah.
-datang ke sekolah dengan menaiki kereta.
-mempunyai adik lelaki sebaya dgn adik aku
-belajar di sekolah sains pasir puteh semasa di sekolah menengah.
-pernah berpakat dengan aku untuk membuat reunion tetapi tak berjaya.
-pernah bercinta beberapa kali.
-pernah memiliki teman lelaki bernama azrul.
-menjadikan aku tempat menceritakan masalah dengan azrul.
-pernah menyuruh aku membuat blog tentang kisah cinta beliau.
-nyaris terpegang seekor lipan bara yang besar di tali tangki simbah di toilet rumahnya.
-tinggal di kampung chat harimau di tanah merah kelantan.

3 ulasan:

||ina dinzly|| berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
||ina dinzly|| berkata...

oh nooooo......a few things that pokteh told seems like there's somethin' wrong somewhere..
- mmg pernah bergaduh ng ko mase skola dulu..tapi bukan mase darjah 6, tetapiii darjah 2...salam perkenalan..hahaha..tetapiii...aku tidak penah menangis...silap besar tuh...hoooo cerita yg diada2kan...
- aku tidak pernah bercinta beberapa kali seperti yang diwarwarkan oleh beliau.
-aku juga tidak pernah memiliki teman lelaki bernama azrul...fitnah semata-mata...aku hanya admirer dari jauh bai...pe r mu neh...huh

itu sahaja pembetulannya...
sekian terima kasih...
huhu
citpooodah

Unknown berkata...

admire je ke??hahaha