Ahad, 24 Mei 2009

Ilham Corner

cuti datang lagi..aku gembira..
aku skarang telah membuka bisnes kecil-kecilan..bukan maksudnya aku menjual semut..kalau menjual semut itu ialah bisnes menjual benda kecil..aku membuka perniagaan menjual burger..dan burger aku amat laris pada sebelah petang..walaupun untungnya agak kecil,tidak sehebat perniagaan Ang Kim Lim tapi aku amat berpuas hati kerna dapat mengisi masa lapang aku dan dapat mengelakkan aku dari menghabiskan duit di tempat snuker.

ok aku terpaksa pergi membuat persiapan perniagaan petang ni..

p/s : sape2 mau burger,sila msg aku..kami menyediakan perkhidmatan delivery dengan tambahan RM 1.00..TQ~

5 ulasan:

adyra zainal berkata...

kalo delivery nyer ke kelana jaya bley?
ahhahaa

Unknown berkata...

ahaha bley je..tapi kos penghantaran 100 kali ganda bley??
xpon pok teh guna pos laju je la...haha

Mummy Hanny berkata...

ala teh, sapa arini kempunan tokleh make burger ilham corner. tutup kes nk buat mozek!

Unknown berkata...

haha cuti sem depe pulok ilham corner kembali..jange terjun dale batu beloh batu bertangkup sudoh..haha

ayienz berkata...

wah bestnyer bege...
nk jugak...