Sabtu, 18 Julai 2009

Gua Mahu Jadi Femes

gua start berblogging ni baru 5,6 bulan..kagum gua baca blog power macam blog pipiyapong.dia punya penulisan memang kaw habis.gua bace gelak sorang2 macam gua kena ganja.yang komen blog beliau pun ramai.gua memang jeles.apa kejadah gua jeles kelebihan orang.

tengok,gua dah terguna 'gua' bukan 'aku'..

sapa2 yang baca blog gua pun,gua tahu korang semua pun menagih komen dari orang lain.sama macam gua.itukan kehidupan.kita tulis blog sebab nak orang baca.kalau tak nak orang baca,kau tulis diari la brader.tapi gua punya blog belum mencapai tahap.gua target blog gua masuk sinar harian.nelayan kampung sura pun boleh baca blog gua.mak cik jual nangka madu pun baca blog gua sambil tunggu pelanggan datang membeli.

tapi gua sedar susah mahu jadi femes.

sori pipiyapong,gua guna lu punya 'gua'.

sapa2 membe pipiyapong yang dah baca blog gua, tolong bagitau beliau yang gua tengah tunggu beliau komen blog gua.

atau link blog gua dalam blog beliau.

arghhh abang gua lupa bawak balik buku kacip.gua mahu baca.

satu hari gua boleh buat buku jgk mcm pipiyapong.

buku gua tajuk KEPIT.

Tiada ulasan: